piątek, 20 grudnia 2013

Wigilia Klasowa

Dostałam od kolegi This Is Us kocham go po prostu, nawet się nie spodziewałam no bo on ich nie lubi, ale mi to kupił. Powiedziałam mu, że jest kochany i czy mogę się do niego przytulić i jak go przytuliłam to wszyscy ooooooooooo. Jaram się do teraz. A jak wracałam do domu z koleżankami to krzyknęłam AAAAAAAAA!!!! A wy co dostaliście?
Na wigilii klasowej cała klasa życzyła mi żebym spotkała ich, koncertu w Polsce, a jedni pójścia z nimi na randkę a potem robienie z nimi co chcę, z jakimi zboczuchami chodzę do klasy
Edyta ♥

2 komentarze:

  1. Masz fajnego kolegę, moi całyczas naśmiewają się z 1D i ich obrażają. Super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwspanialszy prezent jaki można dostać( no może oprócz autografów lub biletów na koncert ) i to jeszcze od chłopaka!!! Moi koledzy nie zaśpiewają się z nich tylko po prostu nie słuchają Ale dobrze wiedzą że ich uwielbiamy z moimi koleżankami

    OdpowiedzUsuń